Po złożeniu zamówienia
Nie jestem pewien czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
Po złożeniu zamówienia powinien dotrzeć na Twoje konto e-mail z jego potwierdzeniem. W przypadku zamówień płatnych za pobraniem, wiadomość wysyłana jest automatycznie, zaraz po złożeniu przez Ciebie zamówienia, natomiast w przypadku zamówień opłaconych...
Chcę zmienić adres dostawy/zamówienie.
Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy po złożeniu zamówienia. W przypadku nieodebrania zamówienia kurier pozostawi w miejscu dostawy awizo z informacją o terminie drugiej próby doręczenia paczki lub o możliwości odbioru paczki w punkcie Parcel Shop...
Chcę anulować zamówienie.
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej z nami umowy w terminie 14 dni od dnia wydania towaru. Odstąpienie od umowy może być dokonane poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem ww. terminu. Oświadczenie można złożyć na formularzu...
Chcę dokonać zwrotu/reklamacji
Produkty wadliwe – reklamacje
Spółka zobowiązuje się dostarczać produkty zgodne z umową/wolne od wad. Spółka ponosi prawną odpowiedzialność za brak zgodności produktów z umową/wady na zasadach określonych w obowiązujących przepisach...
Gdzie jest moje zamówienie/kiedy zostanie dostarczone?
Aby uzyskać informacje na temat statusu przesyłki, wejdź na stronę http://www.gls-poland.com i wprowadź numer paczki wysłany w e-mailu przez firmę kurierską GLS. Informacje o zamówieniu możesz też zobaczyć po zalogowaniu a naszej stronie w zakładce MOJE...
Jaka firma kurierska dostarczy przesyłkę?
Zamówienia dostarcza firma kurierska GLS.