You have reached the website
Zmień hasło
You have a subscription product in your cart. In order to add this type of product, you can clear current cart or add the new product to the subscription.
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
- Pierwsze kroki
- Składanie zamówienia
- Po złożeniu zamówienia
- Zarządzanie kontem
- Pytania dot. ekspresu do kawy
- Pytania dot. kapsułek
Pierwsze kroki
Nie jestem jeszcze użytkownikiem NESCAFÉ® Dolce Gusto®, jak mam się zarejestrować?
2. Kliknij na zakładkę MOJE KONTO znajdującą się na górze strony, a następnie kliknij na przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ.
3. Wypełnij pola oznaczone gwiazdką i zatwierdź rejestrację klikając na przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ znajdujący się na końcu formularza. Wyślemy do Ciebie wtedy maila z linkiem aktywującym konto.
4. Po otrzymaniu maila aktywującego kliknij na znajdujący się w nim link, który zatwierdzi aktywację Twojego konta.
Nie otrzymałem/am maila z potwierdzeniem rejestracji.
Link w przesłanym e-mailu nie działa.
Czy ta strona jest bezpieczna?
Czy mogę dokonać zakupu online, jeśli nie mam ekspresu?
Jestem zarejestrowany, ale zapomniałem hasła.
Składanie zamówienia
Jak złożyć zamówienie?
Jakimi rodzajami kart mogę zapłacić za zamówienie?
Czy opłata za przesyłkę obejmuje całe zamówienie czy każdy zakupiony produkt osobno?
Moja płatność nie została przyjęta.
Czy dostarczacie zamówienia poza granice Polski?
Czy mogę złożyć zamówienie na poczcie lub telefonicznie?
Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę?
Po złożeniu zamówienia
Nie jestem pewien czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
Po złożeniu zamówienia powinien dotrzeć na Twoje konto e-mail z jego potwierdzeniem. W przypadku zamówień płatnych za pobraniem, wiadomość wysyłana jest automatycznie, zaraz po złożeniu przez Ciebie zamówienia, natomiast w przypadku zamówień opłaconych przelewem bankowym lub kartą kredytową, potwierdzenie wysyłane jest po zatwierdzeniu wpłaty.
Jeżeli e-mail do Ciebie nie dotarł, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce MOJE KONTO / HISTORIA MOICH ZAMÓWIEŃ. Status OCZEKIWANIE oznacza, że Twoja płatność jeszcze nie została zatwierdzona. Status PRZETWARZANIE oznacza, że Twoja płatność została zatwierdzona i zamówienie oczekuje na potwierdzenie przez magazyn. Status PRZYGOTOWANIE oznacza, że Twoje zamówienie jest w trakcie pakowania przez magazyn.
Chcę zmienić adres dostawy/zamówienie.
Szczegóły dotyczące dostawy znajdują się w Regulaminie naszego sklepu §4 Dostawa.
Chcę anulować zamówienie.
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej z nami umowy w
terminie 14 dni od dnia wydania towaru.
Odstąpienie
od umowy może być dokonane poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu przed
upływem ww. terminu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór
stanowi załącznik do Regulaminu naszego sklepu oraz który jest dołączany jest
do przesyłki.
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy można także złożyć dzwoniąc lub kierując maila do
Serwisu Konsumenta Nestlé, pod numer 800 174 902 (Pn-Pt 8-18) lub na adres e-
mail cs@pl.nestle.com, przed upływem ww. terminu.
W przypadku chęci odstąpienia od umowy na piśmie, do zachowania 14 dniowego
terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na
adres: Serwis Konsumenta Nestle, ul. Łódzka 153, 62 – 800 Kalisz. Klient może
również wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jeśli dokonuje
jednocześnie zwrotu towaru w sposób opisany w tym punkcie.
Klient, który dokonał odstąpienia od umowy powinien dokonać zwrotu
produktów w terminie 14 dni od dnia dokonania odstąpienia. Do zachowania ww.
terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Przesyłka zawierająca
zwracany produkt powinna być wysłana na poniższy adres:
Cursor S.A., Łubna,
ul. Łubińska 10a;
05-532 Baniocha
Polska
Klient odstępujący od umowy ponosi we własnym zakresie bezpośrednie koszty
zwrotu produktów, tj. w szczególności koszt przesyłki, w której Klient zwraca
produkty, chyba że Nestle zgodziło się ponieść te koszty.
Szczegóły odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie naszego sklepu
w § 6 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy.
Gdzie jest moje zamówienie/kiedy zostanie dostarczone?
Aby
uzyskać informacje na temat statusu przesyłki, wejdź na stronę
http://www.gls-poland.com i wprowadź numer paczki wysłany w e-mailu przez firmę
kurierską GLS.
Informacje
o zamówieniu możesz też zobaczyć po zalogowaniu a naszej stronie w zakładce
MOJE KONTO/HISTORIA MOICH ZAMÓWIEŃ.