Zarządzanie kontem
Zapomniałem hasła.
Kliknij na zakładkę MOJE KONTO, a następnie link "Nie pamiętasz hasła?". Po wpisaniu adresu mailowego i kliknięcu ZAPISZ, prześlemy Ci maila z linkiem do zmiany hasła.
Chcę zmienić dane mojego konta.
Po zalogowaniu kliknij w zakładkę MOJE KONTO znajdującą się na górze strony, a następnie w zakładkę MOJE KONTO lub MÓJ ADRES, aby zmienić swoje podstawowe dane dotyczące swojego konta i danych do zamówień. W zakładkach MOJE NESCAFE DOLCE GUSTO, MOJE ...
Jak zlikwidować konto/wyrejestrować się?
Aby usunąć swoje konto, zadzwoń na naszą infolinię pod bezpłatny numer 800 174 902. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 18. Możesz też skontaktować się w tym celu z nami pisząc na adres: cs@pl.nestle.com lub za pomocą formularza...