You have reached the website
Zmień hasło
You have a subscription product in your cart. In order to add this type of product, you can clear current cart or add the new product to the subscription.
Bezpieczna dostawa
W związku z panującą pandemią koronawirusa, a także w trosce o Państwa bezpieczeństwo, informujemy, że podjęliśmy szereg działań prewencyjnych zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się infekcji.
W obecnej sytuacji naszym celem nadrzędnym jest ograniczenie do minimum wszelkich kontaktów osobistych, także podczas procesu doręczenia czy odbioru paczek.
Jak odbierać paczki?
do firm (biurowców)
rekomendujemy skrócenie pobytu kuriera do niezbędnego minimum oraz wyznaczenie jednego miejsca doręczenia u odbiorcy np. recepcja,do firm (magazynów)
proponujemy wyznaczenie przez odbiorcę jednego wskazanego miejsca doręczenia i jednej dedykowanej osoby do obsługi procesu,do mieszkań / domów
rekomendujemy naszym kurierom przekazywanie paczek w drzwiach/przed domem, co pozwoli obu stronom uniknąć kontaktu z potencjalnymi źródłami infekcji.
Zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarnych ogranicz również kontakt bezpośredni z innymi ludźmi.
Unikaj witania się poprzez podanie rąk
Unikaj przekazywania skanerów (np. w trakcie składania podpisu), długopisów i innych przedmiotów.
Korzystaj z elektronicznego sposobu płatności zamiast płacić przy odbiorze
Zachęcamy do korzystania z usługi FlexDeliveryService, która umożliwia wyrażenie zgody na pozostawienie paczki bez podpisu na terenie adresu doręczenia (w bezpiecznym miejscu). Dzięki temu Kurier dostarczy przesyłkę np. pod drzwi, na taras itp. bez ryzykownego i zbędnego kontaktu osobistego. Odbiorcy muszą jednak przekierować przesyłkę:
-
w pierwszej wiadomości email informującej o możliwości przekierowania paczki należy kliknąć w link i wybrać: Zgoda na pozostawienie paczki bez podpisu,
-
następnie należy wskazać miejsce, w którym kurier ma zostawić paczkę.
Jednocześnie informujemy, iż powyższe rozwiązanie nie jest możliwe dla paczek z usługami dodatkowymi, np. z usługą pobrania CashService.
OGRANICZENIA MIEJSCE ODBIORU PACZEK
Informujemy, że niektóre punkty ParcelShop / Szybkiej Paczki mogą być nieczynne. Przed wyborem usługi ShopReturnService oraz ShopDeliveryService prosimy o upewnienie się czy dostawa do danego punktu będzie możliwa - zwłaszcza jeśli punkt znajduje się w galerii handlowej.
Prosimy pamiętać, że w galeriach zapewniony jest dostęp tylko do aptek, sklepów spożywczych i drogerii. Do pozostałych części galerii, mimo obecności pracowników, Kurierzy nie mają wstępu.


W przypadku przesyłek z usługą Pick&ShipService oraz Pick&ReturnService również prosimy o weryfikację, czy miejsce odbioru takich paczek jest dostępne dla Kuriera.
Wprowadziliśmy możliwość wybrania opcji odstawienia również podczas dostawy, w której odbiorca nie skorzystał z usługi FlexDeliveryService, a odbiorca lub kurier będą się obawiali wzajemnego kontaktu (np. dostawa do miejsca kwarantanny).
UWAGA
Jeśli dostawa nie będzie mogła zostać zrealizowana (pod adresem nikogo nie będzie/ placówka będzie zamknięta), przesyłka zostanie niezwłocznie zwrócona do Nadawcy.
Ponadto informujemy, że kurierzy GLS zostaną wyposażeni w środki dezynfekujące oraz wyraźne wytyczne mające na celu ochronę przez zakażeniem koronawirusem i innymi infekcjami.