You have reached the website

ODBIÓR ZUŻYTYCH KAPSUŁEK

Zamów darmową usługę odbioru zużytych kapsułek NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Jednorazowo kurier może odebrać maksymalnie jedną torbę.

  • Szczegóły
  • Recenzje i Oceny

Jako marka Nestlé, NESCAFÉ® Dolce Gusto® angażuje się w minimalizowanie swojego wpływu na środowisko naturalne, w tym zapewnienie właściwego postępowania z opakowaniami z tworzyw sztucznych. Żadna z naszych zużytych kapsułek z kawą nie powinna trafić na wysypisko śmieci. W ramach zrównoważonego rozwoju opracowaliśmy ambitny projekt recyklingu kapsułek. Naszym głównym celem jest, aby wszystkie nasze kapsułki można było poddać recyklingowi. Zużyte i odsączone kapsułki należy umieścić w dedykowanej torbie. Następnym krokiem jest zamówienie kuriera, który odbierze zużyte kapsułki. Przy kolejnym zamówieniu dodaj do koszyka bezpłatną usługę odbioru. Kurier, który dostarczy nowe zamówienie, zabierze od Ciebie torbę ze zużytymi kapsułkami. Torby nie muszą być całkowicie pełne. Im częściej będziesz je oddawać kurierowi, tym lepiej. Jednorazowo kurier może odebrać maksymalnie jedną torbę. Z toreb i kapsułek otrzymujemy granulat, z którego powstaną nowe przedmioty takie jak krata trawnikowo – parkingowa. Kawę przetworzymy na biogaz i ogrzejemy nim gospodarstwa domowe w Boleszynie.



Jest również drugi sposób na oddanie Twoich zużytych kapsułek, który nie wymaga składania zamówienia na dolce-gusto.pl Możesz napisać maila do naszego Serwisu Konsumenta na adres mailowy: cs@pl.nestle.com.


Skopiuj poniższy wzór do nowej wiadomości mailowej i uzupełnij go o swoje dane:

Dzień dobry,
proszę o zamówienie usługi odbioru na poniższe dane:

  • Imię i nazwisko/ Nazwa firmy:
  • Ulica:
  • Numer domu:
  • Numer lokalu:
  • Kod pocztowy:
  • Nazwa miejscowości:
  • Numer telefonu komórkowego:
  • Ilość toreb do odbioru:

 

Nasz Serwis Konsumenta zamówi dla Ciebie kuriera, który za darmo odbierze od Ciebie zużyte kapsułki.
Możesz kurierowi przekazać dowolną ilość toreb, jednakże prosimy żeby były one wypełnione kapsułkami do zaznaczonej na torbie linii.

Uwaga! Kurier może odebrać tylko tyle toreb ile wypełniłeś w kwestionariuszu!
Prosimy o przekazywanie kurierowi kapsułek wyłącznie w dedykowanych pomarańczowych torbach.
Aby zlecić usługę odbioru musisz poprawnie wypełnić wszystkie swoje dane.

6 Produkty (-ów)

na stronę

Ogólna ocena


(3.85 w skali do 5)

Skala ocen

5 gwiazdki
1 recenzji
4 gwiazdki
3 recenzji
3 gwiazdki
2 recenzji
2 gwiazdki
(0)
1 gwiazdka
(0)

6 recenzji

6 Produkty (-ów)

na stronę
5

ZAMÓWIŁAM KURIERA DO ZAMÓWIENIA NA KAWY. PRZYJECHAŁ ZABRAŁ TO TORBĘ ZOSTAWIŁ KAWĘ I WSZYSTKO OK

Ocenione przez IWONA (Opublikowano 18/12/2020)
Dolce Gusto

Bardzo się cieszymy! Dziękujemy za Pani opinię.

(Answered on 21/12/2020)
3

pomysł super, ale szkoda, że kurier może odebrać tylko jedną paczkę zużytych kapsułek

Ocenione przez Alicja (Opublikowano 10/12/2020)
Dolce Gusto

Dzień dobry Pani Alicjo, 
jeżeli chodzi o zamawianie odbioru zużytych kapsułek przez dolce-gusto.pl - tak, kurier może obebrać tylko jedną torbę. 
Jeżeli chciałaby Pani oddawać jednorazowo więcej toreb, zachęcamy do oddawania toreb przez kontakt z Serwisem Konsumenta.

Można napisać maila do naszego Serwisu Konsumenta na adres mailowy: cs@pl.nestle.com
Następnie skopiować poniższy wzór do nowej wiadomości mailowej i uzupełnij go o swoje dane:

Dzień dobry,
proszę o zamówienie usługi odbioru na poniższe dane:
Imię i nazwisko/ Nazwa firmy:
Ulica i numer domu/ numer lokalu:
Kod pocztowy i miejscowość:
Numer telefonu komórkowego:
Ilość toreb do odbioru:

Nasz Serwis Konsumenta zamówi kuriera, który za darmo odbierze zużyte kapsułki. Kurierowi można przekazać dowolną ilość toreb, jednakże prosimy żeby były one wypełnione kapsułkami do zaznaczonej na torbie linii.

Uwaga! Kurier może odebrać tylko tyle toreb ile wypełniłeś w kwestionariuszu!
Prosimy o przekazywanie kurierowi kapsułek wyłącznie w dedykowanych pomarańczowych torbach. Aby zlecić usługę odbioru musisz poprawnie wypełnić wszystkie swoje dane.

(Answered on 14/12/2020)
Do poprawy

Doceniam samą ideę usługi, jednak wymaga to ulepszenia, ponieważ, gdy nie było mnie w domu kurier zostawił nowe kapsułki u sąsiadki, a o zużytych nawet słowa nie było i tutaj uważam, że kurier powinien wiedzieć, że będzie odbiór lub należy bardziej precyzować godzinę odbioru, bo zakres 10-15 tego nie ułatwi.

Ocenione przez Marcin (Opublikowano 24/11/2020)
Dolce Gusto

Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za zgłoszenie sytuacji. Dostarczając przesyłkę każdy kurier zobowiązany jest do otrzymania podpisu na protokole dostawy, jest także poinformowany o tym, że musi odebrać kapsułki. Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Jest to odosobniony przypadek, który chcielibyśmy wyjaśnić. W tym celu uprzejmie prosimy o kontakt z Serwisem Konsumenta i przekazanie szczegółów zamówienia, dzięki którym będziemy mogli wyjaśnić zaistniałą sytuację.

(Answered on 01/12/2020)
ilość

czy wprowadzicie możliwość odbioru 2 toreb zużytych kapsułek?

Ocenione przez ANNA (Opublikowano 20/10/2020)
Dolce Gusto

Dzień dobry Pani Anno,
jest możliwość oddania większej ilości toreb niż jedna. 
Są dwa sposoby na oddanie zużytych kapsułek do recyklingu:
1. Składając zamówienie na dolce-gusto.pl dodaj do koszyka bezpłatną usługę odbioru. Kurier, który dostarczy nowe zamówienie, zabierze od Ciebie torbę ze zużytymi kapsułkami. Torby nie muszą być całkowicie pełne. Im częściej będziesz je oddawać kurierowi, tym lepiej. UWAGA! Jednorazowo kurier może odebrać maksymalnie jedną torbę.

2. Jest również drugi sposób na oddanie Twoich zużytych kapsułek, który nie wymaga składania zamówienia na dolce-gusto.pl Możesz napisać maila do naszego Serwisu Konsumenta na adres mailowy: cs@pl.nestle.com.
Skopiuj poniższy wzór do nowej wiadomości mailowej i uzupełnij go o swoje dane:

Dzień dobry,
proszę o zamówienie usługi odbioru na poniższe dane:
Imię i nazwisko/ Nazwa firmy:
Ulica i numer domu/ numer lokalu:
Kod pocztowy i miejscowość:
Numer telefonu komórkowego:
Ilość toreb do odbioru:

Nasz Serwis Konsumenta zamówi dla Ciebie kuriera, który za darmo odbierze od Ciebie zużyte kapsułki. Możesz kurierowi przekazać dowolną ilość toreb, jednakże prosimy żeby były one wypełnione kapsułkami do zaznaczonej na torbie linii.

Uwaga! Kurier może odebrać tylko tyle toreb ile wypełniłeś w kwestionariuszu!
Prosimy o przekazywanie kurierowi kapsułek wyłącznie w dedykowanych pomarańczowych torbach. Aby zlecić usługę odbioru musisz poprawnie wypełnić wszystkie swoje dane.

(Answered on 26/10/2020)
super!

Bardzo się cieszę, że pojawiła się taka możliwość, by zwracać zużyte kapsulki. Wystarczy tylko górę kapsułki przeciąć nożem, by odcedzić wodę przed wrzuceniem do torby. Kurier zabiera pełną torbę przy dostawie kolejnego zamówienia. Mogłabym tylko zasugerować, by nie było obowiązku podpisywania przez nadawcę dokumntów przewozowych, by zmniejszyć kontakty między klientami a kurierami.

Ocenione przez Tetiana (Opublikowano 16/10/2020)
Dolce Gusto

Dzień dobry, 
bardzo dziękujemy za Pani opinię.
Na protokole zwrotu jest rybryka do wypełnienia przez odbiorcę. Jednak jest możliwość odmówienia złożenia podpisu, kurier wtedy zaznacza na protokole, że odbiorca odmówił złożył podpisu.

 

(Answered on 26/10/2020)
super opcja

A gdzie mogę zamówić więcej torebek, jedna to za mało.

Ocenione przez Andrzej (Opublikowano 24/09/2020)
Dolce Gusto

Dzień dobry Panie Andrzeju, 
składając zamówienie na dolce-gusto.pl może Pan zamówić jednorazowo 3 torby.
Dodatkową torbę można uzyskać dodając do koszyka usługę odbioru zużytych kapsułek. 
Torby znajdują się tutaj: https://www.dolce-gusto.pl/accessories/recykling-produkty/torba-do-recyklingu

Może Pan również zamówić torbę poprzez kontakt z Serwisem Konsumenta - wtedy może Pan zamówić jednorazowo pięć toreb. 

(Answered on 13/10/2020)

6 Produkty (-ów)

na stronę

Napisz recenzję

Oceny i komentarze mogą wystawiać tylko zarejestrowani użytkownicy. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.