You have reached the website

TORBA DO RECYKLINGU

Torba przeznaczona do recyklingu kapsułek NESCAFÉ® Dolce Gusto®

0,00 zł
0,00
  • Szczegóły
  • Recenzje i Oceny

Jako marka Nestlé, NESCAFÉ® Dolce Gusto® angażuje się w minimalizowanie swojego wpływu na środowisko naturalne, w tym zapewnienie właściwego postępowania z opakowaniami z tworzyw sztucznych. Żadna z naszych zużytych kapsułek z kawą nie powinna trafić na wysypisko śmieci. W ramach zrównoważonego rozwoju opracowaliśmy ambitny projekt recyklingu kapsułek. Naszym głównym celem jest, aby wszystkie nasze kapsułki można było poddać recyklingowi. Zużyte i odsączone kapsułki należy umieścić w dedykowanej torbie. Torba na zużyte kapsułki NESCAFÉ® Dolce Gusto® nadaje się do recyklingu i w 70% pochodzi z surowców wtórnych. Z toreb i kapsułek otrzymujemy granulat, z którego powstaną nowe przedmioty takie jak krata trawnikowo – parkingowa. Kawę przetworzymy na biogaz i ogrzejemy nim gospodarstwa domowe w Boleszynie. Podczas składania zamówienia na stronie https://www.dolce-gusto.pl/ pamiętaj, aby dodać do koszyka bezpłatną torbę NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Ma ona pojemność do 128 kapsułek.

Pozycja 1 do 10 z 16

na stronę
Strona:
  1. 1
  2. 2

Ogólna ocena


(3.90 w skali do 5)

Skala ocen

5 gwiazdki
8 recenzji
4 gwiazdki
1 recenzji
3 gwiazdki
4 recenzji
2 gwiazdki
3 recenzji
1 gwiazdka
(0)

10 recenzji

Pozycja 1 do 10 z 16

na stronę
Strona:
  1. 1
  2. 2
Z czystym sumieniem mogę pić kawę NDG, i nie myśleć,że niszczę środowisko.

Cała akcja zwrotu zużytych kapsułek perfekcyjnie zorganizowana. Żadnych zgrzytów.

Ocenione przez Danuta (Opublikowano 22/09/2021)
super sprawa

super sprawa

Ocenione przez Jadwiga (Opublikowano 23/06/2021)
znowu brak na magazynie

Mamy maj, a torba ponownie niedostępna. Trzeba przyznać, że torba jest wytrzymała i sprytnie się ją zamyka aby nie wydostał się z niej zapach i resztki płynu Denerwuje mnie również fakt, że na magazynie są takie braki, że trudno było mi wybrać 9 opakowań moich ulubionych kaw aby załapać się na promocję. Co zadziwiające mogę zakupić kawy tu niedostępne na allegro z równie atrakcyjną ceną.

Ocenione przez Justyna (Opublikowano 12/05/2021)
Dolce Gusto

Drogi Kliencie,

jest nam bardzo przykro z powodu chwilowej niedostępności naszych toreb do recyklingu.

Niestety jest ona niezależna od nas. Torby stosowane w programie #RecyklingDolceGusto powstają w 70% z plastiku z recyklingu. Z uwagi na rosnące zainteresowanie tym surowcem na rynku, jego pozyskanie jest utrudnione i może potrwać dłużej niż zwykle. Nowa partia toreb powinna być dostępna w pierwszej połowie czerwca.

Bardzo cieszy nas zarówno duże zainteresowanie programem #RecyklingDolceGusto, jak i coraz powszechniejsze na rynku stosowanie plastiku pochodzącego z recyklingu. Jednocześnie mamy świadomość, że dynamicznie rosnące zapotrzebowanie na ten surowiec może prowadzić do chwilowych niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo nich pozostanie Pani aktywnym uczestnikiem programu #RecyklingDolceGusto, a tym samym będzie dalej przyczyniać się do odzyskiwania plastiku i umożliwiać jego ponowne wykorzystanie. 

(Answered on 12/05/2021)
SUPER

DOBRA RZECZ

Ocenione przez ADAM (Opublikowano 08/12/2020)
Brak toreb

Bardzo mi się podoba idea recyclingu zużytych kapsułek, ale niestety podobnie jak poprzednicy mam mieszane uczucia. Dziś chcę zamówić łacznie ok 200 kapsułek, oddam jedną torbę, do drugiej aktualnie zbieram, ale trzeciej nie dostanę, bo brak ich aktualnie na stanie...pewnie się pojawią, jak skończy się promocja mikołajkowa...kiepsko to wygląda :-(

Ocenione przez Elżbieta (Opublikowano 06/12/2020)
Dolce Gusto

Dzień dobry,

dziękujemy bardzo za Pani opinie i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Chwilowy brak toreb wynika ze zwiększonego zainteresowania naszym sklepem oraz programem #RecyklingDolceGusto. Jeszcze w tym tygodniu torby wrócą do magazynu. Osoby zainteresowane będą mogły bezpłatnie domówić je poprzez mailowy kontakt z naszym Serwisem Konsumenta, nie tracąc tym samym okazji do skorzystania z promocji mikołajkowej trwającej obecnie w naszym sklepie dolce-gusto.pl. W ten sam sposób można zamówić także kuriera po odbiór zużytych kapsułek. Składając zamówienie poprzez Serwis Konsumenta, do recyklingu oddać można dowolną liczbę toreb oraz zamówić pięć nowych. Dokładne informacje jak to zrobić znajdzie Pani pod adresem: https://www.dolce-gusto.pl/recykling/recykling-ndg/.

(Answered on 08/12/2020)
BRAKI W ZAOPATRZENIU!!!

A ja skladajac wczoraj zamowienie nie moglam jej otrzymać bo ich brakowało

Ocenione przez Jadwiga (Opublikowano 02/12/2020)
Dolce Gusto

Dzień dobry,

dziękujemy bardzo za Pani opinie i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Chwilowy brak toreb wynika ze zwiększonego zainteresowania naszym sklepem oraz programem #RecyklingDolceGusto. Jeszcze w tym tygodniu torby wrócą do magazynu. Osoby zainteresowane będą mogły bezpłatnie domówić je poprzez mailowy kontakt z naszym Serwisem Konsumenta, nie tracąc tym samym okazji do skorzystania z promocji mikołajkowej trwającej obecnie w naszym sklepie dolce-gusto.pl. W ten sam sposób można zamówić także kuriera po odbiór zużytych kapsułek. Składając zamówienie poprzez Serwis Konsumenta, do recyklingu oddać można dowolną liczbę toreb oraz zamówić pięć nowych. Dokładne informacje jak to zrobić znajdzie Pani pod adresem: https://www.dolce-gusto.pl/recykling/recykling-ndg/.

(Answered on 08/12/2020)
Dobry pomysł gorsza realizacja

Czytając te opinie i Państwa odpowiedzi mam wrażenie, że w ogóle Państwo nie przyjmujecie dobrych rad klientów a warto. Warto również dla polepszenia usługi zastanowić się nad możliwością udostępnienia większej ilości toreb przy jednym zakupie lub dostarczania toreb przy odbiorze zużytych kapsułek. To z pewnością rozwiązałoby problemy i polepszyło Państwa wizerunek. Serdecznie pozdrawiam

Ocenione przez Izabela (Opublikowano 26/11/2020)
Dobry pomysł gorzej z realizacją

Sam pomysł jest bardzo dobry, ale moglibyście Państwo postarać o lepszą realizację. Czytając te opinie i odpowiedzi mam wrażenie, że w ogóle ich Państwo do siebie nie przyjmujecie, a może byłoby warto. Warto roważyć również możliwość zamawiania większej ilości toreb lub dostarczanianowych toreb na wymianę przy odbiorze zużytych kapsułek. To rozwiązałoby problem. Pozdrawiam serdecznie

Ocenione przez Izabela (Opublikowano 26/11/2020)
Dolce Gusto

Szanowna Pani,

serdecznie dziękujemy za oba Pani komentarze. Nieustannie pracujemy nad udoskonalaniem usługi recyklingu kapsułek NESCAFÉ Dolce Gusto. To właśnie w odpowiedzi na sygnały od naszych klientów wprowadziliśmy możliwość zamówienia dowolnej liczby toreb poprzez nasz Serwis Konsumenta. Obecnie składając zamówienie na stronie dolce-gusto.pl, do koszyka dodać można też do 5 toreb do recyklingu (https://www.dolce-gusto.pl/accessories/recykling-produkty/torba-do-recyklingu). Bardzo uważnie przyglądamy się każdemu zgłoszeniu, aby program #RecyklingDolceGusto jak najlepiej odpowiadał na Państwa oczekiwania.

(Answered on 01/12/2020)
Super!

Popieram, super inicjatywa! Mam już dwie torby do oddania :)

Ocenione przez Marta (Opublikowano 16/09/2020)
jedna torebka ???

Tak jak poprzednicy... Idea super, a jej wprowadzanie w życie baaardzo słabe :-/ Kupuję zwykle ok 200 kapsułek naraz – mniej dostaw, mniejszy „ślad węglowy”. Dlaczego więc tylko jedna torebka może być odebrana??? Jeśli firma jest faktycznie proekologiczna to wiecie już co powinniście zrobić, jeśli ten recykling to tylko chwyt marketingowy to... no cóż :-/

Ocenione przez Tomasz (Opublikowano 30/08/2020)
Dolce Gusto

Szanowny Panie Tomaszu,

dziękujemy bardzo za Pana opinię. Obecnie oferujemy dwa sposoby na włączenie się do naszego programu recyklingu. Jeżeli jest Pan zwolennikiem oddawania jednorazowo większej liczby kapsułek, polecamy drugi z nich. Podczas składania zamówienia na dolce-gusto.pl może Pan dodać do koszyka trzy torby do recyklingu. Aby je jednocześnie przekazać do recyklingu, odbiór należy zamówić przez nasz Serwis Konsumenta.

Jak to zrobić?
Należy napisać maila do naszego Serwisu Konsumenta na adres mailowy: cs@pl.nestle.com.
Wystarczy skopiować poniższy wzór do nowej wiadomości mailowej i uzupełnij go o swoje dane:

Dzień dobry,
proszę o zamówienie usługi odbioru na poniższe dane:
Imię i nazwisko/ Nazwa firmy:
Ulica:
Numer domu:
Numer lokalu:
Kod pocztowy:
Nazwa miejscowości:
Numer telefonu komórkowego:
Ilość toreb do odbioru:

Nasz Serwis Konsumenta zamówi kuriera, który za darmo odbierze od Pana zużyte kapsułki. Kurierowi można przekazać dowolną liczbę toreb, jednakże prosimy, żeby były one wypełnione kapsułkami do zaznaczonej na torbie linii.

Uwaga! Kurier może odebrać tylko tyle toreb, ile jest wpisane w kwestionariuszu!
Prosimy o przekazywanie kurierowi kapsułek wyłącznie w przeznaczonych do tego, pomarańczowych torbach. Aby zlecić usługę odbioru, należy poprawnie wypełnić wszystkie swoje dane.

(Answered on 16/09/2020)

Pozycja 1 do 10 z 16

na stronę
Strona:
  1. 1
  2. 2

Napisz recenzję

Oceny i komentarze mogą wystawiać tylko zarejestrowani użytkownicy. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.